Påväg

Efter många om och men är jag nu påväg uppåt i landet. Resan (?) började med ett stopp på Halmstad station i 50 minuter för att SJ som vanligt inte var i tid. Väl framme i Göteborg några eller många minuter försent träffade jag Amanda och tog ett glas vin på stationen för att fira tentan. Blev inte så lång visit dock, eftersom att jag var sen. Nu sitter jag äntligen på tåget mot Karlstad, efter att först ha fått stå i en timme för att tåget var fullt. Bra där SJ!

Och nu är jag tydligen i Mellerud och har 1,5 timme kvar till de Värmländska skogarna, ska bli spännande!

Telifa Mobilsurf kan förövrigt vara den bästa uppfinningen på länge. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Telia Mobilsurf - bästa för en Internet/Facebook beroende ;) Hoppas du har galet kul i Karlstad :D



Kramen

2011-03-19 @ 23:44:28
URL: http://www.boggas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0