Släpp flaggan...

..och kom in i matchen! Jag och min blonda sida var nyss ute på äventyr. Jag skulle till Maxi och handla jordgubbar och glass. Sagt och gjort, cyklade till Maxi, tog min självscanner och tog allt vad jag skulle ha (& träffade Pastorn förövrigt). Sen skulle jag betala i självscanningsterminalen, som jag gjort X antal gånger tidigare. Drar mitt ica-kort och får meddelandet "Finns inga scannade varor", nehe tänkte jag, och testade nästa terminal. Samma meddelande! VA FAN! Testar den tredje terminalen och får samma meddelande och då blev jag lite arg för jag hade visst scannat och kortet funkade. Så tog tre steg mot personalen, och då slår det mig! Jag har scannern i handen, dooooooooooh. Och, när jag kommer ut, inser jag att jag har köpt jordgubbar, chokladsås, loka och chips. Jaha?? Glassen då? dubbeldooooh.

(fick min glass ändå för jag cyklade till Willys, hehehe)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lämna henne (den blonda) hemma nästa gång ;)

2011-05-20 @ 21:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0